Titre :
|
English for business communication : a short course consisting of five modules (cultural diversity and socialising, telephoning, presentations, meetings and negotiations)
|
Titre de série :
|
Student's book
|
Auteurs :
|
Simon Sweeney, Auteur
|
Type de document :
|
texte imprimé
|
Mention d'édition :
|
2nd edition
|
Editeur :
|
Cambridge : Cambridge University Press, 2003
|
Collection :
|
Cambridge Professional English
|
ISBN/ISSN/EAN :
|
978-0-521-75449-1
|
Format :
|
1 vol. (IV- 174 p.) / ill. en noir et en coul / 28 cm
|
Note générale :
|
La série complète comprend le "Student's book" (ISBN 0-521-75449-6), le "Teacher's book" (ISBN 0-521-75450-X), l'"Audio cassette set" (ISBN 0-521-75451-8) et l'"Audio CD set" (ISBN 0-521-75452-6)
|
Langues:
|
Anglais
|
Index. décimale :
|
420 (Anglais et vieil anglais (anglo-saxon) : indice de base 42)
|
Catégories :
|
Anglais (langue)
Communication dans les organisations
Communication interculturelle
Communication orale
English language
|
Résumé :
|
Pour travailler son anglais dans chacune des compétences spécifiques aux affaires (présentations, réunions, téléphone, social, etc.) et gagner une plus grande aisance de communication. Voir au chapitre "Américain" pour l'édition en anglais américain.
This short course is for learners who need to improve their ability to communicate when socialising, telephoning, presenting, taking part in meetings and negotiating. The course aims to build confidence and fluency by encouraging students to analyse tasks and take part in practice activities. This second edition has been redesigned and now includes a page of self-study tasks for each of the 15 units.
|